ЛІДЕРИ ПРОДАЖУ
АКЦІЙНІ ПРОПРОЗИЦІЇ
НОВИНКИ
Питання та відповіді
Як оформити замовлення?
Товар можливо замовити такими способами:
1. Оформити замовлення додавши товар в кошик , при цьому Вам потрібно ввести дані в спеціальному вікні: (ім'я, телефон, адресу доставки).
Після розміщення замовлення наш менеджер зв'яжеться з Вами для уточнення всіх деталей оплати і доставки - по телефону або в месенджері.
2. Зателефонувати до нашого менеджера по тел. +38 (067) 660-03-40 і повідомити про продукцію, яка Вас зацікавила. Зверніть увагу, в описі товару є артикул. Менеджеру потрібно повідомити назву продукції або артикул.
3. Відправити замовлення на месенджер Viber або Telegram за номером : +38 (067) 660-03-40.
У повідомленні вказати артикул, найменування продукції або посилання на товар з нашого сайту та його кількість. Дані для оформлення замовлення та додаткова інформація будуть узгодженні з нашим менеджером. Також Ви зможете поставити будь-яке питання нашому менеджеру стосовно замовлення.
Які способи оплати?
1. Банківський переказ (оплата на карту,рахунок)
Після оформлення замовлення в нашому магазині ми зв'яжемося з Вами для його підтвердження, після чого відправимо Вам рахунок і реквізити у месенджері.
Після оплати замовлення у зворотному повідомленні клієнт має надіслати нам підтвердження у вигляді квитанції/скриншота про оплату.
2. Накладений платіж
Оплата при отриманні товару в відділенні Нової Пошти. Спочатку перевіряєте комплектацію і цілісність товару - тільки потім сплачуєте ( про обмін див. нижче )
Накладений платіж передбачає мінімальну передоплату - 300 грн.
За зворотну пересилку грошей (накладений платіж) кур'єрська служба стягує додаткову плату в розмірі 20 грн 2% від вартості товару.
Звертаємо вашу увагу, що при отриманні посилки у відділенні компанії перевізника або у кур'єра та оплаті ви підписуєте акт прийому-передачі, яким підтверджуєте факт перевірки посилки на відповідність Вашому замовленню, а також погоджуєтесь із зовнішнім виглядом товару, його комплектацією та не маєте претензій до інтернету -магазину та компанії перевізнику.
Примітка!
-Продавець не несе відповідальності за роботу поштових/кур'єрських служб.
-При відправленні замовлення товар страхується на повну вартість, у разі пошкодження товару, перевізник повинен виплатити вам повну його вартість.
-Вартість за доставку товару сплачує покупець.
-У разі неможливості поставки Вам цього товару, за Вашим бажанням Вам буде запропоновано гідну заміну.
-Передоплата у разі відмови клієнта від товару без вагомих причин - не повертається. Ця сума покриває збитки компанії та транспортні витрати.
-Термін повернення передоплати становить від 7 до 10 днів після узгодження питання сторонами.
Як відбувається доставка?
Способи доставки:
1. Самовивіз продукту зі складу компанії, (обов'язково попередньо уточнив умови в оператора)
2. У відділення та поштомати Нова Пошта
Ви можете замовити доставку до будь-якого відділення компанії «Нова пошта» по всій Україні. Адреса та графік роботи вказані на сайті Нової пошти.
Про прибуття замовлення у відділення або в комірку Вам надіде SMS-повідомлення від доставки із зазначенням номера накладної.
Замовлення безкоштовно зберігатиметься у відділенні протягом 7 днів, після чого повернеться на наш склад. Повторне відправлення може бути узгоджено за рахунок клієнта.
!ВАЖЛИВО! Якщо при отриманні в поштоматі товар приїхав на пошкоджений обмін неможливий, оскільки немає можливості перевірити перед отриманням та скласти акт приймання-передачі.
Відстежити посилку Ви можете на сайті або у додатку Нової Пошти.
Як відбувається обмін?
При отриманні замовлення Вам потрібно перевірити товар. У разі пошкодження товару ОБОВ'ЯЗКОВО складається Акт приймання-передачі з співробітниками кур'єрської служби,в якому заначається факт пошкодження товару, а саме: його кількість та вид (наприклад: 1 супова тарілка та 3 склянки ).
Склавши акт потрібно зробити фото пошкодженного товару, фото акту та відправити нам у месенджер за номером : +38 (067) 660-03-40.
Виконавши перераховані вище умови Ви одразу отримуєте весь цілий посуд та очікуєте обмін пошкодженних позицій. Обмін відбувається упродовж 7ми рабочих днів.
При умові наявності акту та фото посуду ми відправляємо новий товар покупцеві , беручи на себе всі зобов'язання з поштою.
Наші партнери
Luminarc.in.ua
В асортименті представлені класичні та сучасні колекції їдалень, кавових та чайних сервізів, є чарки, склянки, чашки, набори дитячого посуду, ємності для зберігання, салатниці тощо.
Ringel.kh.ua
В асортименті представлені сковороди з системою дозування олії OilSpot, каструлі та ковші з технологією збереження тепла ThermoControl, а також інший посуд із високоякісних матеріалів, що забезпечують легкість у догляді та багатофункціональність.
Luminarc.kharkov.ua
В асортименті представлені класичні та сучасні колекції їдалень, кавових та чайних сервізів, є чарки, склянки, чашки, набори дитячого посуду, ємності для зберігання, салатниці тощо.